Op de boot ziek in bed - Reisverslag uit Tromsø, Noorwegen van Mieke Wubbels - WaarBenJij.nu Op de boot ziek in bed - Reisverslag uit Tromsø, Noorwegen van Mieke Wubbels - WaarBenJij.nu

Op de boot ziek in bed

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

13 Maart 2015 | Noorwegen, Tromsø

Gisteren, 12 maart, was een rustige dag. Gelukkig maar want ik was die nacht nogal ziek van de buikgriep. Heb de hele dag lekker geslapen, terwijl Nico zich aan boord vermaakte met lezen, mij verzorgen met licht eten en genieten van de omgeving. Hij had gezelschap van de twee vriendinnen uit Bladel, Lian en Helene. Tijdens het avondeten ben ik meegegaan, maar het toetje had ik moeten laten staan. Veel te machtig: panna cotta met bramen. Om 23.45uur werden we gewekt voor een concert in de arctische kathedraal van Tromso. Een mezzo sopraan, een pianist en een meisje met een alt saxofoon verzorgden een concert met Noorse liederen en instrumentale nummers. Omdat de akoestiek zo goed was, klonk het prachtig. De toegift Ave Maria heeft veel mensen geraakt. Een concert in de nacht is sowieso een aparte ervaring. Terug op de boot heerlijk geslapen.

  • 13 Maart 2015 - 13:56

    Nelly:

    Ha die wereldreizigers,
    Wat fijn dat het weer een beetje beter met je gaat Mieke. Gelukkig maar.
    Nico heeft net een stel foto's door geappt. maar ik denk dat mijn foontje ging protesteren. Duurde heer lang en toen hield het op. Heb al geappt dat ik er twee heb ontvangen. De zee en de iglo. Heel mooi. De rest zie ik anders wel weer als jullie terug zijn. Ben dus heel erg benieuwd naar jullie verhalen. Volgens mij, ondanks ziekte, is het tóch een mooie reis. Nu weer snel op de been, dan kun je er nog twee dagen van genieten.
    Wat een geluk heeft die jongen van jou toch. Twéé vrouwen die zich over hem ontfermen. Moet ik ook eens zien te versieren, maar dan me twee mannen.
    Tot de volgende keer. Oh, ik zie dat er nóg een bericht is. Snel lezen.
    Doei.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Actief sinds 07 Maart 2015
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 4630

Voorgaande reizen:

07 Maart 2015 - 15 Maart 2015

Op zoek naar het Noorderlicht

Landen bezocht: