Op weg naar Schiphol - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Mieke Wubbels - WaarBenJij.nu Op weg naar Schiphol - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Mieke Wubbels - WaarBenJij.nu

Op weg naar Schiphol

Door: Mieke Wubbels

Blijf op de hoogte en volg Mieke

07 Maart 2015 | Nederland, Eindhoven

Vanaf de keukentafel schrijf ik dit eerste verslag over mijn reis met Nico op zoek naar het Noorderlicht.
De koffers zijn gepakt, de telefoons liggen nog aan de oplader en zojuist hebben we ingecheckt voor het vliegtuig. Plaats 28A en 28B.
Erik zit hier gezellig naast me om even gedag te komen zeggen en Nikie is in aantocht vanuit Tilburg. Martijn zit, natuurlijk, achter zijn laptop en vindt het allemaal prima.

Lekker koffie gedronken bij Mike en Moniek en even wat gezellige zaken besproken. Nico is nog even bezig om zijn moestuintjes van AH te verzorgen.
Als we op Schiphol zijn, kom ik bij je terug.

• 07 Maart 2015 - 16:15

Greetje En Jos:

Heel veel plezier met de zoektocht naar het Noorderlicht.
    Fijne vakantie

• 08 Maart 2015 - 00:42

Nikie:

Geniet ervan! Ik ga elke dag kijken wat jullie meemaken. Ben erg benieuwd naar het volgende berichtje. Zijn jullie veilig aangekomen?

Tags: vertrek, autoreis